Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Τώρα που μεγάλωσα

Σύνθεση:Κώστας Χατζής
Στίχοι:Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία:Κώστας Χατζής
Δίσκος:Ο ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Σαν Πάσχα το περίμενα
το πρώτο μου το ξύρισμα,
το πρώτο μου το σφύριγμα
στα ξένα παραθύρια.
Να μεγαλώσω πια κι εγώ
και με κοστούμι ανδρικό,
στα καπηλειά μέσα να μπω
να πιω τα πρώτα μου ποτήρια.

Τώρα που μεγάλωσα
πόσο το μετάνιωσα!
Αν μπορούσα τ' άστρα να διορθώσω,
θα 'μενα εφτά χρονών,
να γελώ με το Σαρλώ
και ποτέ, ποτέ, ποτέ μη μεγαλώσω.

Καρδιά μου πώς βιαζόσουνα!
Τα πάντα ονειρευόσουνα,
μπουνάτσες φανταζόσουνα
και τρικυμίες είδες.
Κανείς ποτέ δεν μου 'χε πει
τι κρύβει ο δρόμος στη στροφή,
πόσοι πολλοί είν' οι καημοί
και πόσες λίγες οι ελπίδες.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου