Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Πικρή ζωή

Σύνθεση:Κώστας Χατζής
Στίχοι:Μαίρη Αντώνοβα
Ερμηνεία:Κώστας Χατζής
Δίσκος:ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΣ ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Πικρή ζωή, πικρό ψωμί
και πώς να σε χορτάσω;
Μικρή ζωή, πικρό φιλί
και πώς να σε ξεχάσω;
Δεν έχει η γειτονιά παιδιά,
τα παραθύρια είναι κλειστά
κι η θάλασσα μακριά μου.

Ένα παράθυρο ζητώ,
να βγάλω έξω τον καημό
να βγει στα δέ- να βγει στα δέντρα η ερημιά μου.

Πικρή ζωή, πικρό ψωμί
και πώς να σε χορτάσω;
Μικρή ζωή, πικρό φιλί
και πώς να σε ξεχάσω;
Δεν έχει η γειτονιά παιδιά,
τα παραθύρια είναι κλειστά
κι η θάλασσα μακριά μου.

Ένα παράθυρο ζητώ,
να βγάλω έξω τον καημό
να βγει στα δέ- να βγει στα δέντρα η ερημιά μου.

Μικρή ζωή, πικρό φιλί
και πώς να σε ξεχάσω;
δεν έχει η γειτονιά παιδιά,
τα παραθύρια είναι κλειστά
κι η θάλασσα μακριά μου.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου