Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Σήμερα

Σύνθεση:Σταμάτης Σπανουδάκης
Στίχοι:Σταμάτης Σπανουδάκης
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
Κυκλοφορία:1991

Στίχοι

Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα.
Xτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα
τ' αύριο ονειρευόμουνα.

Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα.
Ήρθες πλάι μου και στάθηκες
έφυγες αλλά δε χάθηκες.

Η ζωή που περνά και χάνεται,
η ζωή περνά και χάνεται, χάνεται.
Κι η στιγμή, που ποτέ δεν πιάνεται,
η στιγμή ποτέ δεν πιάνεται μάτια μου.

Μια στιγμή και μ' αφήνεις μόνο μου
μια στιγμή και είμαι μόνος μου, μόνος μου.
Να σε δω κι ας τελειώσει ο χρόνος μου
κι ας τελειώσει τώρα ο χρόνος μου, μάτια μου.

Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα.
Όσα πέρασαν δε μείνανε
κι όσα έρχονται δε γίνανε.

Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα.
Χτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα
τ' αύριο ονειρευόμουνα.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από την ταινία του Γιώργου Τσεμπερόπουλου «Άντε γεια», που προβλήθηκε την περίοδο 1990-91.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου