Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Πέρασαν

Σύνθεση:Σταμάτης Σπανουδάκης
Στίχοι:Σταμάτης Σπανουδάκης
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΕΠΑΦΗ
Κυκλοφορία:1992

Στίχοι

Πέρασαν, πάει πέρασαν
όλες οι στιγμές οι μοναδικές,
που μας έκαιγε
ό,τι έφταιγε.
Πέρασαν, πάει πέρασαν.

Πέρασαν, πάει πέρασαν
μέσα στις σκιές πρόσωπα του χτες.
Πού χαθήκατε;
Πού κρυφτήκατε;
Πέρασαν, πάει πέρασαν.

Τώρα είμαι εδώ κι η ζωή συνεχίζεται.
Ζω για τη στιγμή, που η μάχη κερδίζεται.
Πέρασα πολλά μα το λόγο μου κράτησα
είμαι ζωντανός επειδή σε αγάπησα.

Τώρα είμαι εδώ και την πόρτα σου χτύπησα
τίποτα εγώ και ποτέ δε σου ζήτησα.
Πέρασα πολλά μα το λόγο μου κράτησα
είμαι ζωντανός επειδή σε αγάπησα.

Πέρασαν, πάει πέρασαν
κι ήταν όνειρο τόσο βιαστικό.
Όσα ζήσαμε,
όσα ελπίσαμε,
πέρασαν. Πάει, πέρασαν.

Πληροφορίες

Όπως λέει ο δίσκος, το τραγούδι είναι "Αφιερωμένο στον Γιάννη Ραπτόπουλο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου