Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Να το θυμάσαι

Σύνθεση:Γιάννης Πάριος
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Ζαφείρης Μελάς
Δίσκος:Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΖΑΦΕΙΡΗ
Κυκλοφορία:1992

Στίχοι

Να το θυμάσαι,
όπου και να 'σαι
πως η καρδιά πονά μα δεν ξεχνά.
Όλα τα πάθη
κι όλα τα λάθη
μ' αγάπη πάντα θα τα συγχωρά.

Έλα σε μένα,
σε μένα έλα
ο κόσμος τρέλα
κι εμείς στο πουθενά.
Εσύ για μένα
κι εγώ για σένα
έλα σε μένα,
αγάπη μου, ξανά.

Να το θυμάσαι,
όπου και να 'σαι,
πως η καρδιά πονά μα δεν ξεχνά.

Να το θυμάσαι,
όπου και να 'σαι
ό,τι γεννιέται αιώνια δεν κρατά.
Όλα περνάνε
και τα ξεχνάμε
μόνο η καρδιά μου πάντα σ' αγαπά.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Οι μικροαλλαγές του Πάριου στο πρώτο κουπλέ και το ρεφρέν:

Να το θυμάσαι,
όπου και να 'σαι
πως η καρδιά πονά μα δεν ξεχνά.
Κι όλα τα λάθη
κι όλα τα πάθη
μ' αγάπη πάντα θα σ' τα συγχωρά.

Έλα σε μένα,
σε μένα έλα
ο κόσμος τρέλα
κι εμείς στο πουθενά.
Εγώ για σένα
και συ για μένα
έλα σε μένα,
αγάπη μου, ξανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου