Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Αν είσαι εσύ

(Τη νύχτα που σ' αντάμωσα)

Σύνθεση:Δήμος Μούτσης
Στίχοι:Νίκος Γκάτσος
Ερμηνεία:Δήμητρα Γαλάνη
Δίσκος:ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Κυκλοφορία:1975

Στίχοι

Σβησμένο το χαμόγελο στα χείλη,
κρυμμένο στην καρδιά το μυστικό.
Ποιος είπε λίγη αγάπη να μου στείλει,
ποιος μ' άναψε φωτιά να ζεσταθώ.

Αν είσαι εσύ
σ' έχω λησμονήσει
σαν το κρασί
στην κούπα τη χρυσή.
Αν είσαι εσύ
καημούς μ' έχεις ποτίσει,
τη νύχτα που σ' αντάμωσα
σ' ένα καλντερίμι
και πόνεσα και δάκρυσα
κι έγινα συντρίμμι.

Αν είσαι εσύ
φύγε από κοντά μου
άσπρο νησί
στο φως το θαλασσί.
Αν είσαι εσύ
μου πήρες τη χαρά μου
τη νύχτα που σ' αντάμωσα
σ' ένα καλντερίμι
και πόνεσα και δάκρυσα
κι έγινα συντρίμμι

.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η ερμηνεία της Μοσχολιού προηγήθηκε της Γαλάνη, καθώς ακούστηκε το 1970 στην ταινία «Η αριστοκράτισσα κι ο αλήτης», του Παύλου Παρασχάκη. Ορισμένοι, μάλιστα, λένε ότι κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ αλλά δε βρήκα πουθενά σχετικές πληροφορίες (έτος κυκλοφoρίας, εταιρεία, κωδικός δίσκου).

Η συλλογή με τις πρώτες εκτελέσεις του Δήμου Μούτση έχει και τις δύο ηχογραφήσεις. Την ηχογράφηση της Μοσχολιού με τίτλο «Τη νύχτα που σ' αντάμωσα» και της Γαλάνη με τίτλο «Αν είσαι εσύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου