Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Ο Έκτορας και η Ανδρομάχη

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Ιάκωβος Καμπανέλλης
Ερμηνεία:Λάκης Παππάς - Χορωδία
Δίσκος:ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ / ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
Κυκλοφορία:1965

Στίχοι

Από το Τρωικό κάστρο η Ανδρομάχη
στον Έκτορα που κίναε για τη μάχη
φώναξε με φωνή φαρμακωμένη:

"Στρατιώτη μου, τη μάχη θα κερδίσει,
όποιος πολύ το λαχταρά να ζήσει.
Όποιος στη μάχη πάει για να πεθάνει,
στρατιώτη μου, για πόλεμο δεν κάνει".

Έτσι κι εμένα η κόρη του Γαβρίλη
σαν έφευγα στις 20 τ' Απρίλη
μου φώναξε ψηλά από το μπαλκόνι:

"Στρατιώτη αν θες τη μάχη να κερδίσεις,
μια κοπελίτσα κοίτα ν' αγαπήσεις.
Όποιος το γυρισμό του όρκο δεν κάνει,
στρατιώτη μου, τον πόλεμο τον χάνει".

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από το θεατρικό έργο «Παραμύθι χωρίς όνομα» του Ιάκωβου Καμπανέλλη, που ανέβηκε το 1959 από το «Νέο Θέατρο», σε σκηνοθεσία Βασίλη Διαμαντόπουλου.

Η Χωματά λέει διαφορετικά το πρώτο κουπλέ:

Από το Τρωικό το κάστρο η Ανδρομάχη
στον Έκτορα που επήγαινε στη μάχη
του 'λεγε με φωνή φαρμακωμένη:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου