Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Ρίχνω την καρδιά μου στο πηγάδι

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Ιάκωβος Καμπανέλλης
Ερμηνεία:Λάκης Παππάς - Χορωδία
Δίσκος:ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ / ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
Κυκλοφορία:1965

Στίχοι

Ρίχνω την καρδιά μου στο πηγάδι
να γενεί νερό να ξεδιψάσεις.
Σπέρνω την καρδιά μου στο λιβάδι
να γενεί ψωμάκι να χορτάσεις.

Στη φωτιά τη ρίχνω την καρδιά μου
τα χεράκια σου έλα να ζεστάνεις.
Tα χεράκια σου έλα να ζεστάνεις
στη φωτιά τη ρίχνω την καρδιά μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από το θεατρικό έργο «Παραμύθι χωρίς όνομα» του Ιάκωβου Καμπανέλλη, που ανέβηκε το 1959 από το «Νέο Θέατρο», σε σκηνοθεσία Βασίλη Διαμαντόπουλου.

Η Νταντωνάκη στη θέση των δύο τελευταίων στίχων λέει "Στον αγέρα ρίχνω την καρδιά μου / να γενεί δροσούλα ν' ανασαίνεις".

Το ίδιο δίστιχο λέει κι ο Μωραΐτης, αλλά διορθωμένο ("Στον αγέρα ρίχνω την καρδιά μου / να γενεί δροσούλα ν' ανασάνεις"). Από την άλλη, αυτός λέει το δίστιχο στην αρχή του δεύτερου κουπλέ και όχι στο τέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου