Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

Ο Τζώνης ο μπόγιας

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Νίκος Γκάτσος
Ερμηνεία:Γιώργος Ρωμανός
Δίσκος:ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
Κυκλοφορία:1965

Στίχοι

Ο Τζώνης είμ' ο μπόγιας
χάιχο, χάιχο.
Τους φίλους μου έχω σφάξει
χάιχο, χάιχο.

Αγόρασα πιστόλι
από παλιό φονιά
και πήγα στ' Αργοστόλι
και στην Κεφαλονιά.

Γελούσε η πολιτεία
στην ήσυχη βραδιά
και στη μικρή πλατεία
φωνάζαν τα παιδιά.

Ο Τζώνης είμ' ο μπόγιας
χάιχο, χάιχο.
Τ' αδέλφια μου έχω σφάξει
χάιχο, χάιχο.

Δε με κεράσαν ούζο
δε μου 'δωσαν κρασί
τότε άρχισα να σκούζω
και μ' άκουσες κι εσύ.

Κουβέντες δε σηκώνω
δεν παίρνω διαταγές
το σπίτι μου κλειδώνω
κι αρχίζω τις σφαγές.

Ο Τζώνης είμ' ο μπόγιας
χάιχο, χάιχο.
Τη μάννα μου έχω σφάξει
χάιχο, χάιχο.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την ιδέα πρέπει να έχει πάρει ο Γκάτσος από το αγγλικό παραδοσιακό ναυτικό τραγούδι «Hanging Johnny».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου