Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Απόψε όλα μού τα επιτρέπω

Σύνθεση:Μάριος Τόκας
Στίχοι:Φίλιππος Γράψας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΠΑΝΤΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ
Κυκλοφορία:1993

Στίχοι

Απόψε όλα μού τα επιτρέπω.
Θα 'ρθεις να κάτσεις δίπλα μου, το βλέπω,
κι ας λένε πως ανάβει επικίνδυνη φωτιά,
όταν σμίγει μοναξιά με μοναξιά.

Στο διπλανό τραπέζι
ένα κορμί με παίζει.
Δυο χείλη που με πίνουνε
κι υπόσχεση για πράματα και θάματα μου δίνουνε.

Απόψε όλα μού τα επιτρέπω.
Θα 'ρθεις να κάτσεις δίπλα μου, το βλέπω,
κι ας λένε πως ανάβει επικίνδυνη φωτιά,
όταν σμίγει μοναξιά με μοναξιά.

Στο διπλανό τραπέζι
ένας θεός με παίζει.
Δυο μάτια με κοιτάζουνε
και βράδια αξημέρωτα με έρωτα μου τάζουνε.

Απόψε όλα μού τα επιτρέπω.
Θα 'ρθεις να κάτσεις δίπλα μου, το βλέπω,
κι ας λένε πως ανάβει επικίνδυνη φωτιά,
όταν σμίγει μοναξιά με μοναξιά.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου