Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

Τύψεις

Σύνθεση:Φοίβος
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΤΥΨΕΙΣ
Κυκλοφορία:1997

Στίχοι

Καινούργιες σφαίρες βάζεις και πάλι
μες στη θαλάμη, μέσα στο όπλο σου
και την καρδιά μου βάζεις σημάδι
κι απόψε πάλι με κάνεις στόχο σου.

Κι εγώ που ξέρω πως θες να φύγεις
ψάχνεις αιτία, ψάχνεις για άλλοθι,
με κούφια λόγια πληγές ανοίγεις
και καταλήγεις να 'σαι αιχμάλωτη.

Τύψεις, δεν έχω πλέον τύψεις.
Και αν μ' εγκαταλείψεις
την πόρτα θα σου κλείσω
και έξω απ' τη ζωή μου
για πάντα θα σ' αφήσω,
χωρίς να έχω τύψεις.

Καινούργιες σφαίρες βάζεις και πάλι
μες στη θαλάμη, μέσα στο όπλο σου
και την καρδιά μου βάζεις σημάδι
κι απόψε πάλι με κάνεις στόχο σου.

Κι αν είναι κάτι που το προβλέπω
μέσα στο βλέμμα το παγωμένο σου,
που δεν μ' αρέσει και δεν το θέλω
είναι το τέλος, είναι το τέλος σου.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου