Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

Ο αμαξάς

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Αλέκος Σακελλάριος
Ερμηνεία:Αλίκη Βουγιουκλάκη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1963

Στίχοι

Καροτσέρη καροτσέρη
άσ' το καμουτσίκι απ' το χέρι
και μην το κτυπάς.
Δε χρειάζεται να τρέχεις,
όταν τόσο πια κοντά σου έχεις
κείνον π' αγαπάς.

Άσ' το τ' αμάξι μονάχο να κυλάει
κι όπου κι αν πάει για μένα είναι χαρά.
Όλα είν' εντάξει κι η αγάπη μου είναι πλάι
κι όταν γελάει ο κόσμος μού γελά.

Καροτσέρη καροτσέρη
άσ' το καμουτσίκι απ' το χέρι
και μην το κτυπάς.
Δε χρειάζεται να τρέχεις,
όταν τόσο πια κοντά σου έχεις
κείνον π' αγαπάς.

Όλα γύρω μου είναι ωραία
κι έχω την αγάπη μου παρέα
δίπλα μου εδωνά.
Άσ' τη ρόδα να γυρίζει,
μια τρελή χαρά με πλημμυρίζει
και με κυβερνά.

Όλα είν' εντάξει κι η αγάπη μου είναι πλάι
κι όταν γελάει ο κόσμος μού γελά.
Άσ' το τ' αμάξι μονάχο να κυλάει
κι όπου κι αν πάει για μένα είναι χαρά.

Καροτσέρη καροτσέρη
άσ' το καμουτσίκι απ' το χέρι
και μην το κτυπάς.
Δε χρειάζεται να τρέχεις,
όταν τόσο πια κοντά σου έχεις
κείνον π' αγαπάς.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Από την ταινία του Αλέκου Σακελλάριου «Χτυποκάρδια στο θρανίο», που προβλήθηκε την ίδια χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου