Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Δύο καρδιές

Σύνθεση:Βούλα Πετρή
Στίχοι:Βούλα Πετρή
Ερμηνεία:Βούλα Πετρή
Δίσκος:ΔΥΟ ΚΑΡΔΙΕΣ
Κυκλοφορία:2006

Στίχοι

Ήταν κάτι βράδια καλοκαιρινά,
το αεράκι φύσαγε τα ξανθά σου τα μαλλιά,
καθώς αγκαλιασμένοι είμαστε στη ζεστή την αμμουδιά
και χίλια όνειρα κάναμε, σαν δυο μικρά παιδιά.

Μα δεν μπορεί μια αγάπη έτσι να τελειώσει
δύο καρδιές να μείνουν χώρια στη ζωή
αφού σε θέλω και με θέλεις, έρωτά μου,
έλα να ζήσουμε για πάντοτε μαζί.

Πιστεύαμε πως τίποτα δε θ' άλλαζε με μας
και ότι η αγάπη μας ρίζωσε στην καρδιά,
πως ό,τι κι αν συνέβαινε δε θα 'σβηνε στιγμή
το πάθος μας που φούντωνε κι έκαιγε το κορμί.

Μα δεν μπορεί μια αγάπη έτσι να τελειώσει
δύο καρδιές να μείνουν χώρια στη ζωή
αφού σε θέλω και με θέλεις, έρωτά μου,
έλα να ζήσουμε για πάντοτε μαζί.

Το καλοκαίρι όμως πέρασε, βαρύς ήρθε χειμώνας,
έφυγες ταξίδι μακρινό, πίσω μ' αφήνεις τώρα.
Γύρευε πότε θα σε δω ξανά, γλυκιά μου αγάπη,
μόνη μου πια θα τριγυρνώ σ' ακρογιαλιές το βράδυ.

Μα δεν μπορεί μια αγάπη έτσι να τελειώσει
δύο καρδιές να μείνουν χώρια στη ζωή
αφού σε θέλω και με θέλεις, έρωτά μου,
έλα να ζήσουμε για πάντοτε μαζί.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου