Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Θάλασσες

Σύνθεση:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Αντώνης Βαρδής
Ερμηνεία:Ηλίας Κλωναρίδης
Δίσκος:ΘΑ 'ΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Κυκλοφορία:1983

Στίχοι

Θάλασσες,
θάλασσες τα προβλήματα μάς λειώνουν,
θάλασσες.
Θάλασσες τα βρώμικα του κόσμου,
θάλασσες, ω θάλασσες.

Θάλασσες,
θάλασσες τα ατέλειωτά μας λάθη,
θάλασσες.
Θάλασσες τα μικρά μας πάθη,
θάλασσες.
Θάλασσες οι πίκρες, που μου δώσαν οι φίλοι μου.

Θάλασσες
μας χτυπούνε κι είμαστε μονάχοι,
κρίνουμε των αλλονών τα λάθη.
Μείνανε στη μέση τα όνειρά μας,
μια στιγμή κρατάει η χαρά μας.

Θάλασσες,
ψέματα πουλάμε όπως κι όπως,
βρίζουμε, μας βρίζουν κι αντιστρόφως.
Μείνανε στη μέση τα όνειρά μας,
σκάλωσε η ζωή στην πονηριά μας.

Θάλασσες,
θάλασσες οι μέρες που έχω χάσει,
θάλασσες.
Θάλασσες οι νύχτες που έχω κλάψει,
θάλασσες.
Θάλασσες τα παράπονα που έχω από εσένανε.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου