Σάββατο 28 Απριλίου 2018

Όλα τα τραγούδια μου

Σύνθεση:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Ηλίας Κλωναρίδης
Δίσκος:ΘΑ 'ΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Κυκλοφορία:1983

Στίχοι

Όλα τα τραγούδια μου τα 'γραψα γι' αγάπες,
άλλες μ' αγαπήσανε κι άλλες βγήκαν σκάρτες.
Όμως το τραγούδι αυτό το 'γραψα για μένα
για να πω τα βάσανα, που έχω μαζεμένα.

Παρηγοριά εγώ δεν βρήκα πουθενά!
Aπ' τη φωτιά, απ' τη φωτιά στο ψέμα.
Μια μαχαιριά η κάθε αγάπη στην καρδιά
μια μαχαιριά, μια μαχαιριά και τέρμα.

Πάνω που ορκίστηκα πως θα ζω μονάχος
και πως οι αναμνήσεις μου είναι ένα λάθος,
πάλι σε θυμήθηκα, δυστυχώς εσένα
το πιο μεγαλύτερο της ζωής μου ψέμα.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η Πίτσα Παπαδοπούλου στο τελευταίο κουπλέ λέει:

Πάνω που ορκίστηκα πως θα ζω μονάχη
και πως οι αναμνήσεις μου ήταν όλες λάθη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου