Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Φτάνει να μ' αγαπάς

Σύνθεση:Βασίλης Σαλέας
Στίχοι:Ανδρέας Σπυρόπουλος
Ερμηνεία:Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Δίσκος:ΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ
Κυκλοφορία:1987

Στίχοι

Τα καλά όλου του κόσμου
θα τα κάνω εγώ δικά σου,
φτάνει εμένα μόνο, φως μου,
να 'χεις πάντα στην καρδιά σου.
Φτάνει εμένα ν' αγαπάς
κι ό,τι θες, ό,τι ζητάς.

Φτάνει, φτάνει να μ' αγαπάς
και στα μάτια να με κοιτάς
και θα γίνω, αν το ζητάς,
και χαλί να με πατάς.

Θα περάσεις στο πλευρό μου
μια ζωή παραμυθένια,
φτάνει να 'μαι 'γώ, μωρό μου,
η μοναδική σου έννοια.
Φτάνει εμένα ν' αγαπάς
κι ό,τι θες, ό,τι ζητάς.

Πληροφορίες

Διασκευή από το τουρκικό Mavi mavi, που κυκλοφόρησε δύο χρόνια νωρίτερα με ερμηνευτή τον İbrahim Tatlıses. Κι αυτό με τη σειρά του είναι διασκευή του περσικού Saghi Saghi που ερμήνευσε η Hayedeh το 1965.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου