Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

Θέλω να ξεχάσω

Σύνθεση:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Χριστίνα Μαραγκόζη - Αντώνης Βαρδής
Δίσκος:Σ' ΑΚΟΛΟΥΘΩ
Κυκλοφορία:1987

Στίχοι

Θέλω να ξεχάσω,
άνθρωπος είμαι, κουράστηκα!
Με το παραπάνω
για σένα νοιάστηκα.

Θέλω να ξεχάσω,
θέλω να φύγω από σένανε,
άλλη ζωή να φτιάξω
μόνο για μένανε.

Μα είσαι βάσανο γλυκό,
το πιο γλυκό μες στη ζωή μου.
Κι εκεί που λέω δεν μπορώ
φοβάμαι και πίσω ξαναγυρνώ.

Θέλω να ξεχάσω,
θέλω να μείνω μονάχη μου
άλλη φωτιά ν' ανάψω
από τη στάχτη μου.

Θέλω να ξεχάσω
το μεγαλύτερο λάθος μου
και να το ξεπεράσω
αυτό το πάθος μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Στην επανεκτέλεση, ο Πάριος στο πρώτο κουπλέ λέει "Και με το παραπάνω", ενώ στο τρίτο αντί για "θέλω να μείνω μονάχη μου" λέει "θέλω να βγάλω το άχτι μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου