Σάββατο 14 Απριλίου 2018

Σχήμα λόγου

Σύνθεση:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Κώστας Τριπολίτης
Ερμηνεία:Αντώνης Βαρδής - Χάρης Κατσιμίχας - Πάνος Κατσιμίχας - Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Δίσκος:ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ
Κυκλοφορία:1986

Στίχοι

Ο λόγος δεν έχει λόγο να λέγεται
τον λόγο αυτόν εγώ τον σεβάστηκα.
Και να, που η Τροία ακόμη καίγεται
και να, ο Αδόλφος υψώνει τη σβάστικα.
Νίκη! Νίκη! Νίκη!

Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα
κι εγώ δεν έχω για νοίκι.
Φορούσε μαύρο νυφικό η περσινή μας η κοπέλα
κι ο λόγος αυτός της ανήκει.

Ο λόγος δεν έχει λόγο να υψώνεται
ο λόγος τροφή ωμή για τους κόρακες.
Ο λόγος δεν έχει λόγο να υψώνεται
ο λόγος ωμή τροφή για τους κόρακες.
Και να, που η Ρώμη ακόμη σώνεται
και να, οι Αννίβες με τρύπες στους θώρακες.
Νίκη! Νίκη! Νίκη!

Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα
κι εγώ δεν έχω για νοίκι.
Φορούσε μαύρο νυφικό η περσινή μας η κοπέλα
κι ο λόγος αυτός της ανήκει.

Ο λόγος σαπίζει, καταναλώνεται,
στον λόγο αυτόν κουβέντα δε γίνεται.
Και να, που ο Οιδίπποδας τυφλώνεται
και να, η Σαλώμη τα πέπλα της γδύνεται.
Νίκη! Νίκη! Νίκη!

Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα
κι εγώ δεν έχω για νοίκι.
Φορούσε μαύρο νυφικό η περσινή μας η κοπέλα
κι ο λόγος αυτός της ανήκει.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Οι Κατσιμίχα δεν λένε το δεύτερο κουπλέ με το ρεφρέν του, με τον χρόνο του τραγουδιού να μειώνεται στα 3:46 λεπτά περίπου, κόντρα στο οπισθόφυλλο που λέει 5:33.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου