Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Ζεϊμπέκικο αργό

Σύνθεση:Γιώργος Κριμιζάκης
Στίχοι:Μάρω Μπιζάνη
Ερμηνεία:Μιχάλης Βιολάρης
Δίσκος:ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΧΟΥΜΕ
Κυκλοφορία:1986

Στίχοι

Ζεϊμπέκικο αργό
κι ο στίχος όλο λύπη
κι εγώ να τραγουδώ
για κείνη που μου λείπει.

Να παίζει ο μπαγλαμάς,
τα τέλια του να σπάνε,
ο χωρισμός φονιάς
για μας που αγαπάμε.

Άλλο τραγούδι δεν θα πω,
αυτό είν' το τελευταίο
και όσο θα την αγαπώ
τραγουδιστά θα κλαίω.

Ζεϊμπέκικο αργό
στακάτο, μετρημένο
κι εγώ να τραγουδώ
για κείνη που πεθαίνω.

Να μου 'ρχονται στο νου,
τα γελαστά της μάτια,
κι εγώ σαν το γυαλί
να γίνομαι κομμάτια.

Πληροφορίες

Ο Κριμιζάκης έχει κάνει διασκευή της πρώτης εκτέλεσης του τραγουδιού που είχε ερμηνεύσει ο Ηλίας Κλωναρίδης το 1983. Από την άλλη, και η στιχουργός έχει βάλει... το χεράκι της, καθώς τα δύο τελευταία κουπλέ δεν υπήρχαν αρχικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου