Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

Δε θέλω να με σώσεις

Σύνθεση:Γιάννης Ζουγανέλης
Στίχοι:Νίκος Τσιπουρλιάνος
Ερμηνεία:Ελένη Δήμου
Δίσκος:ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ
Κυκλοφορία:1982

Στίχοι

Το πώς τρομάζω είν' άλλο πράμα,
όταν μου λένε πως μ' αγαπάνε
και πνίγονται για με στο κλάμα
και να με σώσουν με τραβάνε.

Δε θέλω να με σώσεις.
Όχι, μη μ' αγαπάς!
Κι αυτά που έχεις να δώσεις
πάρ' τα κι αλλού να πας.

Τόσο πολύ που μ' αγαπάνε
κλειδώνω πόρτες και παραθύρια,
αλλά κι εκεί με κυνηγάνε.
Βρε, κάτι πράματα μυστήρια!

Πληροφορίες

Το 1996 το τραγούδι ερμήνευσε η Χαρά Αργυροπούλου, στον δίσκο «ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ». Εκεί η μουσική είναι του Λάκη Παπαδόπουλου, ενώ ο Τσιπουρλιάνος πρόσθεσε άλλο ένα κουπλέ. Μαζί και με άλλες ρυθμίσεις έγινε:

Το πώς τρομάζω είν' άλλο πράμα,
όταν μου λέν πως μ' αγαπάνε
και πρήζονται για με στο κλάμα
και να με σώσουν με τραβάνε.

Τόσο πολύ που μ' αγαπάνε
κλειδώνω πόρτες και παραθύρια,
αλλά κι εκεί με κυνηγάνε.
Βρε, κάτι πράματα μυστήρια!

Έρχονται αυτοί που θα με σώσουν
να σώσουνε και τους εχθρούς μου.
Κι ύστερα εμένα ποιος με σώνει
κι απ' τους εχθρούς κι απ' τους δικούς μου;

Δε θέλω, δε θέλω να με σώσεις.
Όχι, μη μ' αγαπάς!
Κι αυτά που θέλεις να μου δώσεις
πάρ' τα κι αλλού να πας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου