Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Ελληνικό

Σύνθεση:Γιάννης Ζουγανέλης
Στίχοι:Ελένη Παξινού
Ερμηνεία:Ελένη Δήμου
Δίσκος:ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ
Κυκλοφορία:1982

Στίχοι

Δανείζομαι το στίχο από τους ποιητάδες
και τη φωνή απ' τους τραγουδιστές
και κάθομαι σιμά στους ταρσανάδες
να ανιστορήσω μνήμες και σκηνές.

Παίρνω απ' του Θεόφιλου το χρώμα
κι απ' του Μακρυγιάννη τις γραφές,
παντρεύω την κραυγή με την εικόνα
κι αρραβωνιάζω τ' αύριο με το χτες.

Με βοηθά η ελληνική λαλιά μου,
οι ρίζες μες στο χώμα, οι απλωτές,
κληρονομιά απ' τα προγονικά μου,
που μου 'δωσαν χιλιόχρονες φωνές.

Παίρνω απ' του Θεόφιλου το χρώμα
κι απ' του Μακρυγιάννη τις γραφές,
παντρεύω την κραυγή με την εικόνα
κι αρραβωνιάζω τ' αύριο με το χτες.

Ακούγεται ένα γύρω η φωνή μου
και θέριεψε η σκιά μου πάνω στη γης.
Ήλιε μου ανατολίτη, φέξε, φως μου,
γιατί είμαι εγώ του κόσμου τρυγητής.

Παίρνω απ' του Θεόφιλου το χρώμα
κι απ' του Μακρυγιάννη τις γραφές,
παντρεύω την κραυγή με την εικόνα
κι αρραβωνιάζω τ' αύριο με το χτες.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου