Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Στο εξής εντάξει να 'σαι

(Η ζημιά)

Σύνθεση:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1973

Στίχοι

Σου εμπιστεύτηκα τον εαυτό μου,
κάθε δικό μου, σου το 'δωσα δικό σου,
μα συ μου φέρθηκες με τρόπο ασυνείδητο
και μου κατάντησες τον βίο μου αβίωτο.

Θα σου κάνω μια ζημιά να με θυμάσαι
για να μάθεις στο εξής εντάξει να 'σαι.
Για να μάθεις στο εξής εντάξει να 'σαι
θα στην κάνω τη ζημιά να με θυμάσαι.

Στην παραζάλη μου δεν ξέρω τι να κάνω,
σε συλλογίζουμαι και το μυαλό μου χάνω,
κι όσο θυμάμαι το κακό που μου 'χεις κάνει
τρελή μανία εκδικήσεως με πιάνει.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η επανεκτέλεση του Βοσκόπουλου είναι με τίτλο «Η ζημιά» τόσο στον μεγάλο δίσκο όσο και στον δίσκο 45στρ, που κυκλοφόρησε την επόμενη χρονιά. Στη δική του ερμηνεία, στο τελευταίο κουπλέ λέει "τρελή μανία να σ' εκδικηθώ με πιάνει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου