Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Η ξενύχτισσα

Σύνθεση:Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος - Μαρία Ρωμανού
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1973

Στίχοι

Αγκιστρωμένος στο δικό σου πια το δίχτυ
τα λογικά μου έχω χάσει και πονώ.
Μαζί με σένα το 'χω ρίξει στο ξενύχτι
και τα χαράματα στο σπίτι μου γυρνώ.

Ξενύχτισσα, ξενύχτισσα,
τρελή κι ερημοσπίτισσα
αφού ξετρελαθήκανε για σένανε πολλοί
ξετρέλανες και μένανε
που μ' έχει η μάννα μου ένανε
ξενύχτισσα τρελή.

Τόσες και τόσες στη ζωή έχω γνωρίσει
μα είσαι αλλιώτικη περίπτωση εσύ.
Κι αν δεν με πιάνει το πιοτό έχω μεθύσει
απ' των χειλιών σου το παράξενο κρασί.

Ξενύχτισσα, ξενύχτισσα,
τρελή κι ερημοσπίτισσα
αφού ξετρελαθήκανε με σένανε πολλοί
ξετρέλανες και μένανε
που μ' έχει η μάννα μου ένανε
ξενύχτισσα τρελή.

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά συμπεριλήφθηκε και στον δίσκο του Βοσκόπουλου «ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΑΙ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου