Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Σημάδια μού αφήνεις

Σύνθεση:Αλέκος Χρυσοβέργης
Στίχοι:Σπύρος Γιατράς
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου - Χάρις Αλεξίου
Δίσκος:ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ
Κυκλοφορία:1981

Στίχοι

Σημάδια μού αφήνεις σαν με φιλάς
και την καρδιά μου λειώνεις σαν με κοιτάς.
Εσύ μόνο, καρδιά μου, με κυβερνάς
μα έλα που δεν ξέρω αν μ' αγαπάς.

Όλα τα παράπονά μου πού να πάω να τα πω;
Πού να βρω ένα βοτάνι να σωθώ, να γιατρευτώ;
Κάθε μέρα που περνάει πιο πολύ σε αγαπώ
κι αμφιβάλλω στην ζωή σου αν υπάρχω μόνο εγώ.

Σημάδια μού αφήνεις σαν με φιλάς
και την καρδιά μου λειώνεις σαν με κοιτάς.

Σημάδια μού αφήνεις σαν με φιλάς
και ύστερα μονάχο με παρατάς.
Εσύ μαζί μου παίζεις κι εγώ πονώ
κι αλίμονο σ' εμένα που σ' αγαπώ.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου