Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Τσαχπίνα μου

(Μπομπίνα)

Σύνθεση:Παναγιώτης Τούντας
Στίχοι:Παναγιώτης Τούντας
Ερμηνεία:Γιώργος Βιδάλης
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1927

Στίχοι

Τα ντέρτια όλα του ντουνιά, τσαχπίνα μου,
αχ, συ μου τα 'δωσες.
Μου μαύρανες τη νιότη μου, μπομπίνα μου,
και με θανάτωσες.

Βαθιά στα φυλλοκάρδια μου, ναζιάρα μου,
φλόγα μου άναψες, να σε χαρώ.
Λυπήσου με τσαχπίνα,
αφρόπλαστη μπομπίνα,
για σένα θα χαθώ.

Στον Άδη κατεβαίνω, μα συ δεν με πονείς,
θέλεις να χαθώ, τσαχπίνα μου.
Για σένα 'γώ πεθαίνω και θα με φάει η γης
θέλεις να χαθώ, τσαχπίνα μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Στην επανεκτέλεση του 1990 το τραγούδι είναι με τίτλο «Μπομπίνα».

Ο Ιακωβίδης λέει διαφορετικά το δεύτερο κουπλέ:

Στον Άδη κατεβαίνω, μα συ δε με πονείς,
θέλεις να πονώ, τσαχπίνα μου.
Για σένα 'γώ πεθαίνω και θα με φάει η γης
βλέπεις ξεψυχώ, μπομπίνα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου