Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Μάγκα μου περαστικά σου

Σύνθεση:Στέλιος Χρυσίνης
Στίχοι:Στέλιος Χρυσίνης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης - Ρένα Στάμου
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1953

Στίχοι

Τι μας καυχιέσαι και μας λες τα κατορθώματά σου
αφού βουΐζει ο ντουνιάς για τα παθήματά σου.
Μάγκα μου, μάγκα μου περαστικά σου.

Μας λες πως απ' τις γκόμενες τσιμπάς τα τάλιρά σου
ενώ κορόιδο πιάνεσαι στα καψουρέματά σου.
Μάγκα μου, μάγκα μου περαστικά σου.

Για κόψε τις φιγούρες σου και τα παινέματά σου
χρόνια τραβιέσαι στο γκεζί δεν πήξαν τα μυαλά σου.
Μάγκα μου, μάγκα μου περαστικά σου.

____________________________

γκεζί (τουρκ. gezi): η εκδρομή, η αναψυχή. Στα ελληνικά κατέληξε να εννοεί το μάγκικο περιθώριο, το κουρμπέτι.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου