Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Το ανθρωπάκι

Σύνθεση:Γιώργος Ζαμπέτας
Στίχοι:Διονύσης Τζεφρώνης
Ερμηνεία:Ελένη Ροδά
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1972

Στίχοι

Το ένα φέρνει τ' άλλο
κι αφού σ' αγάπησα
απ' το δικό μου δρόμο
για σε ξεστράτησα.

Με πήρες να με κάνεις
κυρά κι αρχόντισσα,
προδότης όμως βγήκες,
δεν το λησμόνησα.

Όλο ήθελες να παίρνεις και ποτέ δεν έδινες.
Ανθρωπάκι ήσουν πάντα κι ανθρωπάκι έμεινες.

Ο κόσμος είναι ρόδα,
γυρίζει, μάτια μου
θα 'ρθεις μετανιωμένος
στα σκαλοπάτια μου.

Στην πόρτα την κλεισμένη
θα κλαις, λεβέντη μου,
και δεν θα σου ανοίγω
παλιέ αφέντη μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Από την ταινία «Αγάπη μου παλιόγρια» του Κώστα Καραγιάννη, που προβλήθηκε την ίδια χρονιά.

Υπάρχει και στον προσωπικό δίσκο της Ροδά που κυκλοφόρησε το 1974.

Η Δήμου στο τελευταίο κουπλέ λέει "μα δεν θα σου ανοίγω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου