Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Θα πεθάνω γλυκιά μου αγάπη

(Καρδιά μου καημένη)

Σύνθεση:Δημήτρης Γκούτης
Στίχοι:Δημήτρης Γκούτης
Ερμηνεία:Σπύρος Ζαγοραίος - Βούλα Γκίκα
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1959

Στίχοι

Καρδιά μου καημένη,
κατάρα σε δέρνει βαριά.

Η χαρά της χαράς μου
θα φύγει μακριά μου,
πώς θ' αντέξεις, για πες μου,
την σκληρή μοναξιά.

Θα πεθάνω γλυκιά μου αγάπη,
θα με πνίξει ο καημός και το δάκρυ,
αν φύγεις, θα φύγει η ζωή μου,
θα σβήσει η πνοή μου,
αχ! θα τρελαθώ.

Πες μου τι σου 'φταιξα και με πληγώνεις,
τι σου 'χω κάνει για να πονώ,
μείνε, αγάπη μου, μείνε κοντά μου,
δεν τον αντέχω τον χωρισμό.

Ο καημός σου φωτιά μού ανάβει
κι ο σεβντάς σου τον τάφο μου σκάβει,
ποιος σε παίρνει μακριά μου, γλυκιά μου,
γλυκιά συντροφιά μου,
αχ! θα τρελαθώ.

Μείνε, αγάπη μου, μείνε κοντά μου,
δεν τον αντέχω τον χωρισμό.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την επόμενη χρονιά επανεκδόθηκε και σε δίσκο 45στρ.

Αν είναι σωστές οι σημειώσεις μου, η επανεκτέλεση του 1960 με τον Σπύρο και τη Ζωή Ζαγοραίου ακούστηκε το 1963 και στην ταινία του Νίκου Αβραμέα «Τερέζα».

Στην επανεκτέλεση της Σεβάς Χανούμ, το τραγούδι έχει τίτλο «Καρδιά μου καημένη».

Τίτλο «Καρδιά μου καημένη» έχει επίσης και σε νεότερη επανεκτέλεση του Ζαγοραίου[1], όπου το οπισθόφυλλο λέει ότι είναι παραδοσιακό, που έχει διασκευάσει ο Δ. Γκούτης με στίχους του Μπ. Μπακάλη. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ινδικό τραγούδι του Ali Naushad, μάλλον από την ταινία του 1957 «Mother India» (Γη ποτισμένη με ιδρώτα).

____________________________

[1] Δίσκος «E DE LA MAGEN» του 2005.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου