Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Θεσσαλονίκη μου

Σύνθεση:Γιάννης Πάριος
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Κυκλοφορία:1990

Στίχοι

Ό,τι κι αν κάνω δεν μπορώ να σ' αρνηθώ,
είσαι το σκίρτημα, το πρώτο καρδιοχτύπι.
Έχω πολλά, μα τι να πρωτοθυμηθώ;
Είσ' ένας έρωτας που δεν μ' εγκαταλείπει.

Εδώ γεννήθηκε ο έρωτας θεός
και σαν παιδάκι παίζει ακόμα στην αλάνα
κι όσο κι αν θέλει να σ' αλλάξει ο καιρός
θα 'σαι για μένα η μεγάλη φτωχομάννα.

Γιατί το πιο όμορφο κομμάτι
της ζωής μου σου ανήκει,
Θεσσαλονίκη μου, γλυκιά Θεσσαλονίκη.

Μπορεί να βρίσκομαι μακριά σου, δυστυχώς,
μα τα στενά σου τα περπάτησα ξενύχτης,
εκεί που μοιάζει η αγάπη ουρανός
κι άγιος ντύνεται ο έρωτας αλήτης.

Μα όταν έρχομαι το μέσα μου το φως
ανάβει ξάφνου σαν παράσταση π' αρχίζει,
ξαναθυμάμαι όσα έζησα μικρός
και η καρδιά μου σαν πουλάκι φτερουγίζει.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου