Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Να είχα το κουράγιο

Σύνθεση:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1971

Στίχοι

Είχα τα μάτια μου κλειστά κι έδωσα βάση,
έκανα στάση στη δική σου γειτονιά.
Με αγωνίες και καημούς έχω χορτάσει
είχα τα μάτια μου κλειστά κι έδωσα βάση.

Να είχα το κουράγιο
την αγκαλιά σου να την απαρνιόμουνα!
Να είχα το κουράγιο
στη γειτονιά σου να μην ξαναρχόμουνα.

Είχα λουλούδια στην καρδιά και συ μια πέτρα
κάτσε και μέτρα πόσο μου 'κανες κακό,
τι μου 'χεις δώσει και τι πήρες κάτσε μέτρα,
είχα λουλούδια στην καρδιά και συ μια πέτρα.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την επόμενη χρονιά συμπεριλήφθηκε και στον προσωπικό δίσκο του Διονυσίου.

Κάπου διάβασα ότι δεύτερη φωνή κάνει ο Άκης Πάνου. Θα διαφωνήσω. Απ' αυτό που ακούω, και το "σ" και το "ρ" είναι του Διονυσίου (λίγο σφυριχτό το "σ", λίγο παρατεταμένο το "ρ").

Η επανεκτέλεση του Θεοδωρίδη, μετά το CD Single του 2001 μπήκε και στον πλήρη δίσκο «ΜΙΚΡΗ ΑΓΑΠΗ» του 2002.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου