Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Βαρύ το ράσο

Σύνθεση:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης - Γωγώ Πολέμη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1975

Στίχοι

Μου έκαψες τη γούνα
και είπα να σ' αφήσω
χωρίς να υπολογίσω
πως θα μετανοήσω.

Κι έτσι τώρα είμαι στον άσσο
κι από γάτα θηλυκή,
βαρύ που είναι το ράσο
και η καλογερική.

Μου έθιξες μια μέρα
το αίσθημα τ' αντρίκιο,
μου ζήτησες τα ρέστα
και μ' έπνιξε το δίκιο.

Κι έτσι τώρα είμαι στον άσσο
κι από γάτα θηλυκή,
βαρύ που είναι το ράσο
και η καλογερική.

Καλύτερα θα ήταν
να μη σε τιμωρήσω,
τα μάτια μου να κλείσω
και να σε συγχωρήσω.

Κι έτσι τώρα είμαι στον άσσο
κι από γάτα θηλυκή,
βαρύ που είναι το ράσο
και η καλογερική.

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά συμπεριλήφθηκε και στον δίσκο «ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΒΙΟΠΑΛΗΣ», με επιτυχίες του Μενιδιάτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου