Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Στρι βρε κουτσαβάκι

Σύνθεση:Βαγγέλης Παπάζογλου
Στίχοι:Βαγγέλης Παπάζογλου
Ερμηνεία:Χρήστος Τσαγκαράκης
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1935

Στίχοι

Στη γειτονιά μας ένα κουτσαβάκι
τον έχει πάρει ψηλά τον αμανέ
και μου κουνιέται ο βλάμης με μεράκι
κι όλο ζητάει να του πω εγώ το "ναί".

Βρε κουτσαβάκι μη μου κάνεις τον καμπόσο
τα παπουτσάκια στο χεράκι θα σου δώσω
και θα σου λέγω στρι βρε στρι
αχ, στρι βρε κουτσαβάκι μερακλή.

Πάψε να τάζεις πια λαγούς με πετραχήλια
δεν κολατσίζεις από τα δικά μου χείλια
γι' αυτό σου λέγω στρι βρε στρι
αχ, στρι βρε κουτσαβάκι μερακλή.

Πάψε να κάνεις σ' εμένανε τον κάργα,
πάψε να κάνεις σ' εμένα τον νταή,
γιατί έχω άλλονε για να πάρω άντρα
και θα σε στείλω στη δουλειά σου βρε παιδί.

Βρε κουτσαβάκι μη μου κάνεις τον καμπόσο
τα παπουτσάκια στο χεράκι θα σου δώσω
και θα σου λέγω στρι βρε στρι
αχ στρι βρε κουτσαβάκι μερακλή.

Πάψε να τάζεις πια λαγούς με πετραχήλια
δεν κολατσίζεις από τα δικά μου χείλια
γι' αυτό σου λέγω στρι βρε στρι
αχ, στρι βρε κουτσαβάκι μερακλή.

Έχω ντερβίση, μάγκα κι αλανιάρη,
έχω λεβέντη και φόρτσα μπελαλή,
που το ζουνάρι του για καυγά κρεμάει
κι από τα κείνονε θα φας το μπουγιουρντί.

Βρε κουτσαβάκι μη μου κάνεις τον καμπόσο
τα παπουτσάκια στο χεράκι θα σου δώσω
και θα σου λέγω στρι βρε στρι
αχ στρι βρε κουτσαβάκι μερακλή.

Πάψε να τάζεις πια λαγούς με πετραχήλια
δεν κολατσίζεις από τα δικά μου χείλια
γι' αυτό σου λέγω στρι βρε στρι
αχ, στρι βρε κουτσαβάκι μερακλή.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου