Σάββατο 21 Ιουλίου 2018

Ένας χειμώνας για δυο

Σύνθεση:Διονύσης Τσακνής
Στίχοι:Διονύσης Τσακνής
Ερμηνεία:Διονύσης Τσακνής - Ελένη Βιτάλη
Δίσκος:ΕΝΑΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΓΙΑ ΔΥΟ
Κυκλοφορία:2002

Στίχοι

– Πώς μας προκύπτεις κι από πού;
Τι σου θολώνει το νου;
Σε ποιους δρόμους τραβάς;
Στα όνειρά σου πες μου, τι βλέπεις και για μας;

– Σε μια μικρή κιβωτό,
είμαι στον κόσμο μου, εδώ.
Στις δυο μου ρίζες πατώ,
φωτιά, αέρας, σκόνη, λάσπη και νερό.

– Σε ποια λιμάνια με πας
και ποιο Θεό προσκυνάς;

– Κάτσε κοντά μου κι εγώ
θα σου τραγουδάω το "μπαλαμό"
νάις μπαλαμό.

Έλα Διονύση να χαρείς,
κι από τη σκηνή να μη χαθείς
κι όσα τραγούδια κι αν πεις
τα μάτια ορθάνοιχτα και μην τους φοβηθείς.

– Ένας Χειμώνας για δυο
βγήκε καλό το προξενιό,
κι όχι να πεις με το στανιό
Ελένη, Ελενάκι, Λένα και Λενιώ.

Σε ποια λιμάνια με πας
και ποιο Θεό προσκυνάς;

– Κάτσε κοντά μου κι εγώ
θα σου τραγουδάω το "μπαλαμό"
νάις μπαλαμό.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου