Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Μου ταιριάζεις πολύ

Σύνθεση:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Μαίρη Μαράντη - Γιάννης Καραμπεσίνης
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Με τραβάει κάτι τι
κοντά σου
και σε θέλω πολύ.
Είναι σκέτη φωτιά
η ματιά σου
και μαχαίρι καυτό
μου 'χεις βάλει βαθιά
στη καρδιά μου.

Μου ταιριάζεις,
και μ' αρέσεις πολύ.
Μου ταιριάζεις,
και σε θέλω πολύ.

Έχω πάθει ζημιά
και αρρώστια βαριά
στην καρδιά μου,
μου τη δίνεις πολύ.
Σε προσμένω να 'ρθεις
με λαχτάρα, μες στην
αγκαλιά μου,
είσ' αυτό που ζητώ
στη ζωή από χρόνια να βρω.

Μου ταιριάζεις,
και μ' αρέσεις πολύ.
Μου ταιριάζεις
και σε θέλω πολύ
και μ' αρέσεις πολύ.

Πληροφορίες

Συμπεριλαμβάνεται επίσης στον προσωπικό δίσκο της Μαράντη, που κυκλοφόρησε το 1972.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου