Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Τη ζωή μου τη χάλασα

Σύνθεση:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Μαίρη Μαράντη
Δίσκος:ΜΑΙΡΗ ΜΑΡΑΝΤΗ
Κυκλοφορία:1972

Στίχοι

Τη ζωή μου τη χάλασα,
με το σπίτι μου μάλωσα
κι όλα αυτά τα 'χω πάθει για σένα
κι όλοι οι φίλοι γελάνε με μένα.
Κι όλ' αυτά τα 'χω πάθει για σένα
κι αλίμονο σε μένα!

Τώρα πια από σένα τίποτα δε με γλυτώνει.
Η καρδιά μου είναι σκλάβα και η κάψα μου με λειώνει.
Τι το 'θελα, τι το 'θελα και μπλέχτηκα μαζί σου
και έχω γίνει θύμα απ' το πρώτο το φιλί σου,
τι το 'θελα, τι το 'θελα και μπλέχτηκα μαζί σου;

Τη ζωή μου τη χάλασα,
με το σπίτι μου μάλωσα
κι όλα αυτά τα 'χω πάθει για σένα
κι όλοι οι φίλοι γελάνε με μένα.
Κι όλ' αυτά τα 'χω πάθει για σένα
κι αλίμονο σε μένα!

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου