Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

Όλο χαλάς

Σύνθεση:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Γιάννης Ντουνιάς
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1971

Στίχοι

Έχω πρόσωπο κυρά μου καθαρό
κι αν κοκκίνισε ετούτο τον καιρό
είναι για τις δικές σου πράξεις,
είναι που δεν μπορείς να φτιάξεις
κι όλο χαλάς, κι όλο χαλάς
και την ντροπή στην πλάτη μου κολλάς.

Έχω πρόσωπο κυρία μου σπαθί
κι αν λερώθηκε και πρέπει να πλυθεί
είναι απ' τις δικές σου πράξεις,
είναι που δεν μπορείς να φτιάξεις
κι όλο χαλάς, κι όλο χαλάς
και την ντροπή στην πλάτη μου κολλάς.

Έχω πρόσωπο κυρία μου χασέ
όσα είπες τ' αγοράζω βερεσέ.
Κοίταξε τις δικές σου πράξεις,
κοίτα που δεν μπορείς να φτιάξεις
κι όλο χαλάς, κι όλο χαλάς
και την ντροπή στην πλάτη μου κολλάς.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου