Σάββατο 7 Ιουλίου 2018

Δάκρυ

Σύνθεση:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης
Δίσκος:ΣΕΙΣΜΟΣ
Κυκλοφορία:1978

Στίχοι

Παίρνω τα μάτια μου, μάτια μου, και φεύγω
φεύγω και πάω στ' ουρανού τα μάκρη.
Δάκρυ, δάκρυ, δάκρυ, μαύρο δάκρυ
ήταν η αγάπη σου και πίκρα δίχως άκρη.
Παίρνω τα μάτια μου, μάτια μου και φεύγω
φεύγω και πάω στ' ουρανού τα μάκρη.

Παίρνω τα μάτια μου, μάτια μου, και φεύγω
φεύγω και πάω στ' ουρανού τα μάκρη.
Φτάνει, φτάνει, δεν αντέχω φτάνει,
μ' έλειωσ' η αγάπη σου κουρέλι μ' έχει κάνει.
Παίρνω τα μάτια μου, μάτια μου και φεύγω
φεύγω και πάω στ' ουρανού τα μάκρη.

Δάκρυ, δάκρυ, δάκρυ, μαύρο δάκρυ
ήταν η αγάπη σου και πίκρα δίχως άκρη.
Φτάνει, φτάνει, δεν αντέχω φτάνει,
μ' έλειωσ' η αγάπη σου κουρέλι μ' έχει κάνει.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου