Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Είμαι από χωριό

Σύνθεση:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης
Δίσκος:ΣΕΙΣΜΟΣ
Κυκλοφορία:1978

Στίχοι

Τα 'παμε ξεκάθαρα από την πρώτη ώρα
είμαστε για τώρα, όχι για πολύ.
Bάλε τη ζακέτα σου, κουμπώσου και προχώρα,
τούτη η κωμωδία κράτησε πολύ.

Τα 'θελες και τα 'θελα αυτή 'ναι η αλήθεια
όλες μου οι κουβέντες ντόμπρες και βαριές.
Με τη φαντασία σου μη φτιάνεις παραμύθια
είμαι μαθημένος στις ανηφοριές.

Ήρθα, στα μπεγλέρισα, σου τα 'ριξα, τα πήρες
ήτανε για τόσο, άλλο δεν μπορώ.
Έτυχε να είμαι απ' αυτούς τους χαρακτήρες,
τα 'χασα, τα πήρες και αναχωρώ.

Είμαι ασυμβίβαστος, ελεύθερος κι αλάνης,
το νοικοκυριό μου, κεραμιδαρειό.
Τα μπερδεματάκια και τις πλάκες που μου κάνεις,
τζάμπα μου τα κάνεις, είμ' από χωριό.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου