Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Είναι φορές

Σύνθεση:Αλέξης Παπαδημητρίου
Στίχοι:Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Ερμηνεία:Γιάννης Πετρόπουλος
Δίσκος:Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ
Κυκλοφορία:1986

Στίχοι

Είναι φορές,
που τα τραγούδια με πληγώνουν
σαν τα μικρά, παραπονιάρικα παιδιά,
που την ζωή τους,
μ' ένα όχι τη ματώνουν
και το χαμόγελο το βγάζουν ζητιανιά.

Κι άλλες φορές
σαν μου μιλάς γι' αυτή τη σκόνη,
που σαν πληγή στα όνειρά μας έχει μπει,
κάτι παγώνει
μες στο βλέμμα μου και λειώνει
και σαν λυγμός μου παγιδεύει την φωνή.

Κι όμως ακόμα σ' αγαπώ
και τ' όνομά σου ψιθυρίζω,
σαν πέφτει η νύχτα σε φιλώ
μα δε σ' αγγίζω.

Είναι φορές
που τα τραγούδια με πληγώνουν,
όταν μιλάνε για αγάπες που περνούν,
κι όλες οι νότες
με παράπονο τελειώνουν
και μες στο στόμα μου για σένα ξεψυχούν.

Κι όμως ακόμα σ' αγαπώ
και τ' όνομά σου ψιθυρίζω,
σαν πέφτει η νύχτα σε φιλώ
μα δε σ' αγγίζω.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου