Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Μεγάλη αδυναμία

Σύνθεση:Νίκος Ιγνατιάδης
Στίχοι:Νίκος Ιγνατιάδης
Ερμηνεία:Γιάννης Πετρόπουλος
Δίσκος:Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ
Κυκλοφορία:1986

Στίχοι

Πού να σε βρω; Θέλω ξανά να σ' ανταμώσω.
Ποια προσευχή, σε ποιο Θεό πρέπει να πω;
Πόσους καημούς θέλεις ακόμα εγώ να νιώσω
να 'χω δικαίωμα εσένα ν' αγαπώ;

Μεγάλη αδυναμία, κρυφή μου αμαρτία,
εσύ 'σαι η ιστορία όλης μου της ζωής.
Μεγάλη αδυναμία, κρυφή μου αμαρτία,
εσύ θα είσαι η μία κοντά μου σαν θα 'ρθεις.

Ο ουρανός αλλάζει χρώματα απόψε
βγήκε η θάλασσα σεργιάνι στη στεριά.
Πάρ' το μαχαίρι, τη ζωή μου αν θέλεις κόψε,
γιατί όσο ζω δεν θα χωρίσουμε ξανά.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ο Πάριος έχει κάνει αλλαγές τόσο στο πρώτο κουπλέ...:

Πού να σε βρω; Ψάχνω παντού να σ' ανταμώσω.
Ποια προσευχή, σε ποιο Θεό πρέπει να πω;
Πόσους καημούς μες στην καρδιά μου εγώ να νιώσω
να 'χω δικαίωμα εσένα ν' αγαπώ;

...όσο και στο ρεφρέν:

Μεγάλη αδυναμία, εσύ θα είσαι η μία,
η μόνη αμαρτία σ' όλη μου τη ζωή.
Μεγάλη αδυναμία, εσύ θα είσαι η μία
η μόνη αμαρτία και τέλος μου κι αρχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου