Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

Αν μ' αγαπάς

Σύνθεση:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Βασίλης Γιαννόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
Κυκλοφορία:2001

Στίχοι

Μη με φαρμακώνεις, μάτια μου,
πάψε πλέον να με τυραννάς
πες μου πως με θέλεις, μάτια μου,
πες μου πως ακόμα μ' αγαπάς.

Αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς
εκεί που ξέρεις να με πας.
Εκεί που ξέρεις να με πας,
αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς.

Στρώσε μου σεντόνι τώρα που νυχτώνει,
μη σε νοιάζει πότε ξημερώνει.
Θέλω να πεθάνω στο κορμί σου απάνω,
Θέ μου σ' αγαπάω, τι να κάνω;

Αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς
εκεί που ξέρεις να με πας.
Εκεί που ξέρεις να με πας,
αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς.

Μη με φαρμακώνεις μάτια μου
φτάνει, άλλο πια μη με πονάς,
πες μου πως με θέλεις μάτια μου
πες μου πως ακόμα μ' αγαπάς.

Αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς
εκεί που ξέρεις να με πας.
Εκεί που ξέρεις να με πας,
αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς.

Στρώσε μου σεντόνι τώρα που νυχτώνει,
μη σε νοιάζει πότε ξημερώνει.
Θέλω να πεθάνω στο κορμί σου απάνω,
Θέ μου σ' αγαπάω, τι να κάνω;

Αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς
εκεί που ξέρεις να με πας.
Εκεί που ξέρεις να με πας,
αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς.

Πληροφορίες

Στα φωνητικά: Γιάννης Βαρδής, Χάρης Βαρθακούρης, Φιόνα Τζαβάρα, Κώστας Αναγνώστου, Πάολα Κομίνη και Εύα Καλλιγά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου