Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

Ιωάννα μου

Σύνθεση:Σταύρος Ξαρχάκος
Στίχοι:Κώστας Κινδύνης
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΞΑΡΧΑΚΟΣ / ΠΑΡΙΟΣ
Κυκλοφορία:1986

Στίχοι

Δίσεχτα χρόνια και πολλά
να 'χεις τα μάτια χαμηλά,
τ' όνειρο να 'χεις μια σταλιά,
να 'χεις τα νιάτα δύσκολα,
και μες στης φτώχιας τη φωλιά
να σ' έχω περηφάνια μου.
Ιωάννα μου, Ιωάννα μου
που 'μοιαζες με τη μάννα μου.

Πνίγομαι μέσα στα ρηχά
και μες στα λόγια τα στυφά,
κι έχω δυο χέρια μοναχά
χαροκαμμένα κι άτυχα.
Και σ' έχω τρυφερή ματιά,
γονιό μες στην ορφάνια μου,
Ιωάννα μου, Ιωάννα μου,
αγάπη μου και μάννα μου.

Και μες στης φτώχιας τη φωλιά
να σ' έχω περηφάνια μου.
Ιωάννα μου, Ιωάννα μου
που 'μοιαζες με τη μάννα μου,
Ιωάννα μου, Ιωάννα μου
που 'κλαιγες σαν τη μάννα μου.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου