Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

Περιπολία

Σύνθεση:Σταμάτης Κραουνάκης
Στίχοι:Λίνα Νικολακοπούλου
Ερμηνεία:Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Δίσκος:ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΚΙ ΟΠΛΟΦΟΡΩ
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Σαν ξεχασμένη μηχανή παλιάς περιπολίας
και σαν σβησμένη μαχαιριά σε πίστα επαρχίας,

στον ύπνο μου έρχεσαι συχνά
και μου σκεπάζεις με φιλιά
τον λογισμό,
γι' αυτά που πλήρωσ' η καρδιά
χωρίς λογαριασμό.

Πριν ξυπνήσω έλα κοντά μου
σώμα κι αίμα το κορμί σου πριν ξεχάσω, έλα.
Το πρωί τελειώνω, φύγε το πρωί.
Τόσα χρόνια, φύγε πάλι κι έλα.

Σαν της γοργόνας τη φωνή στη μέση των κυμάτων,
όπως βαραίνει το σκαλί στον ήχο των βημάτων,

στον ύπνο μου έρχεσαι συχνά
και μου σκεπάζεις με φιλιά
τον λογισμό,
γι' αυτά που πλήρωσ' η καρδιά
χωρίς λογαριασμό.

Σαν ξεχασμένη μηχανή παλιάς περιπολίας
και σαν σβησμένη μαχαιριά σε πίστα επαρχίας.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου