Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

Όρκο στον λουλά σου κάνω

(Ντερβίσης και Ρίτα)

Σύνθεση:Ιάκωβος Μοντανάρης
Στίχοι:Ιάκωβος Μοντανάρης
Ερμηνεία:Στελλάκης Περπινιάδης - Άννα Παγανά
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1934

Στίχοι

– Για την απονιά σου Άννα
δερβισάκι θα γινώ
το μαυράκι θα φουμάρω
τον καημό μου να ξεχνώ.

– Βρε μπερμπάντη και τσαχπίνη
ζούλα μου την κοπανάς
σαν τρακάρεις καμιάν άλλη
ίδια της την αμολάς.

– Όρκο στον λουλά σού κάνω
άλληνε δεν αγαπώ
Άννα μου καλέ μου σ' το είπα
θέλεις να σ' το ξαναειπώ.

– Βρε μπερμπάντη με τουμπάρεις
και δική σου θα γινώ.
Με τους όρκους που μου κάνεις
αρχινώ να συμφωνώ.

– Κούκλα μου θα σε φωνάζω
ταίρι μου σαν θα γενείς.
Θα πονώ θ' αναστενάζω,
Άννα μου, όταν πονείς.

– Με κατάφερες δερβίση
να με κάνεις ταίρι σου.
Τον λουλά να σου φουντώνω
να περνάς το ντέρτι σου.

[– Γεια σου Στέλιο μου ντερβίση!]
[– Γεια σου Άννα μου!]

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Το 1977 το τραγούδι ερμήνευσε η Αλεξίου με τον Νταλάρα, με διασκευασμένους τους στίχους και τίτλο «Ο δερβίσης και η Άννα».

Στην επανεκτέλεση του '34 το τραγούδι είναι με τίτλο «Ντερβίσης και Ρίτα» και έχει διάφορες αλλαγές στο στίχο:

– Για την απονιά σου Ρίτα
ντερβισάκι θα γινώ
τον νεφέση θα φουμάρω
τον καημό μου να ξεχνώ.

– Βρε μπερμπάντη και τσαχπίνη
ζούλα μου την κοπανάς.
Σαν τρακάρεις καμιά άλλη
ίδια της την αμολάς.

– Όρκο στον λουλά σού κάνω
άλληνε δεν αγαπώ
Ρίτα μου δεν σου το είπα
θέλεις να σ' το ξαναειπώ.

– Βρε ντερβίση με τουμπάρεις
και δική σου θα γινώ
με τους όρκους που μου κάνεις
αρχινώ να σε πονώ.

[Γεια σου Ατραΐδη μου ντερβίση!]

– Κούκλα μου θα σε φωνάζω
ταίρι μου σαν θα γινείς.
Θα πονώ θ' αναστενάζω
Ρίτα μου, όταν πονείς.

– Με κατάφερες ντερβίση
να με κάνεις ταίρι σου,
τον λουλά να σου φουντώνω
να περνάς το ντέρτι σου.

[– Να χαρώ το στοματάκι σου Ριτάκι μου!]

____________________________

νεφέσης (τουρκ. nefesi): ανάσα· εδώ ο λουλάς (επειδή ο καπνιστής τραβάει/φυσάει τον καπνό με την ανάσα του)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου