Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

Όλα για τον έρωτα

Σύνθεση:Νίκος Ιγνατιάδης
Στίχοι:Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος - Ελένη Δήμου
Δίσκος:ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
Κυκλοφορία:1987

Στίχοι

Έρωτά μου,
θάλασσά μου που δεν έχεις τελειωμό,
έρωτά μου,
άνοιξέ μου την καρδιά σου για να μπω.

Έρωτά μου,
μες στα μάτια σου τα μάτια μου κοιτώ,
έρωτά μου,
από σένα παίρνω δύναμη να ζω.

Όλα για τον έρωτα
για τα βράδια τ' αξημέρωτα,
όλα για τον έρωτα
που ομορφαίνει τη ζωή.

Έρωτά μου,
ψάχνω χρώματα να γράψω σ' αγαπώ,
έρωτά μου,
στο κορμί σου πάλι απόψε ξαγρυπνώ.

Έρωτά μου,
καλοκαίρι της ζωής μου φωτεινό,
έρωτά μου,
μοιάζεις όνειρο μα είσαι αληθινό.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Σύμφωνα με το οπισθόφυλλο του δίσκου, το τραγούδι είχε κυκλοφορήσει στο εξωτερικό με τίτλο «Si c' etait la verite» σε στίχους του R. F. Jacobi.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου