Σάββατο 11 Αυγούστου 2018

Και σου το φώναζα

Σύνθεση:Χάρης Βαρθακούρης
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΗ
Κυκλοφορία:1995

Στίχοι

Τον τελευταίο τον καιρό
κάποιοι σε είδαν και μου είπαν
πως μετάνιωσες.
Nιώθεις απέραντο κενό
κι η απουσία μου φορτίο,
που δεν άντεξες.

Ένας τρελός εγωισμός
κι η σιγουριά σου πως θα μείνω,
μας χωρίσανε
κι ένας παράλογος θυμός,
χωρίς αιτία κι αφορμή,
μας διαλύσανε.

Και σου το φώναζα και σου το φώναζα
"θα φύγω" σου το φώναζα,
μα εσύ δε μ' άκουσες,
ούτε προσπάθησες,
στην πόρτα δε με κράτησες
και σου το φώναζα
"θα φύγω" σου το φώναζα.

Είπες, "αυτός δεν είν' αϊτός,
είναι σπουργίτι κι έχει ανάγκη
την αγάπη μου.
Πώς να πετάξει στα ψηλά,
που έχει μάθει χαμηλά
και στην παλάμη μου;"

Τώρα, φοβάμαι, είναι αργά.
Ήμουν γυαλί, που με τη στάση σου
το ράγισες
κι όσο περνάει ο καιρός,
τόσο πιστεύω πως ποτέ σου
δε μ' αγάπησες.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου