Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

Τέλι τέλι τέλι

Σύνθεση:Μάνος Λοΐζος
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Δίσκος:ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ
Κυκλοφορία:1979

Στίχοι

Τέλι τέλι τέλι,
κάλπικε ντουνιά
σ' έμαθα εν τέλει
δε με ρίχνεις πια.
Σ' έμαθα εν τέλει
δε με ρίχνεις πια,
χείλια έχεις μέλι
κι άδικη καρδιά.

Φέρτε μου ένα σέρτικο τσιγάρο
να φουμάρω, στο χάρο να δώσω ρουφηξιά,
φέρτε μου κρασί για να ξεχάσω
πως μου βάλαν κι οι φίλοι μου καρφιά.

Τέλι τέλι τέλι,
κάλπικε ντουνιά
σ' έμαθα εν τέλει
δε με ρίχνεις πια.

Τέλι τέλι τέλι,
κάλπικε ντουνιά
μ' έκανες κουρέλι,
δε σ' αντέχω πια.
Μ' έκανες κουρέλι
δε σ' αντέχω πια,
τούτη η γη σου θέλει
σπίρτο και φωτιά!

Φέρτε μου ένα σέρτικο τσιγάρο
να φουμάρω, στο χάρο να δώσω ρουφηξιά.
Φέρτε μου κρασί για να ξεχάσω
πως μου βάλαν κι οι φίλοι μου καρφιά.

Τέλι τέλι τέλι,
κάλπικε ντουνιά
μ' έκανες κουρέλι,
δε σ' αντέχω πια.
Μ' έκανες κουρέλι,
δε σ' αντέχω πια.
Τούτη η γη σου θέλει
σπίρτο και φωτιά!

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου