Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

Την όγδοη μέρα

Σύνθεση:Μάνος Λοΐζος
Στίχοι:Μανώλης Ρασούλης
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου - Δημήτρης Κοντογιάννης
Δίσκος:ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ
Κυκλοφορία:1979

Στίχοι

Την όγδοη μέρα ο Θεός
έφτιαξε και το μπαγλαμά,
τον πιάνει κι ο αρχάγγελος
κι αρχίζει τον καρσιλαμά.

Μπαγλαμαδάκι μου, χρυσό κλειδάκι μου,
την πόρτα άνοιξε μιας άπονης καρδιάς
κι από την άβυσσο μες στην Παράδεισο
να μπω μιαν ώρα κάποιας όμορφης βραδιάς.

Ο άγγελος κάποια βραδιά
έπεσε να ξεκουραστεί,
ο μπάτης φύσηξε κρυφά
κι έκλεψε τ' όργανο στη γη.

Μπαγλαμαδάκι μου, χρυσό κλειδάκι μου,
την πόρτα άνοιξε μιας άπονης καρδιάς
κι από την άβυσσο μες στην Παράδεισο
να μπω μιαν ώρα κάποιας όμορφης βραδιάς.

Ο κόσμος γύρω χάνεται
κι εμείς συνέχεια μπαγλαμά,
γιατί μπορεί στο γλέντι μας
η γη να γεννηθεί ξανά.

Μπαγλαμαδάκι μου, χρυσό κλειδάκι μου,
την πόρτα άνοιξε μιας άπονης καρδιάς
κι από την άβυσσο μες στην Παράδεισο
να μπω μιαν ώρα κάποιας όμορφης βραδιάς.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου