Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

Ο μπερμπάντης

Σύνθεση:παραδοσιακό
Στίχοι:παραδοσιακό
Ερμηνεία:Αμαλία Βάκα
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1927

Στίχοι

Εγώ είμαι ενούς βρε, εγώ είμαι ενούς
εγώ είμαι ενούς μπερμπάντη γιος
και συ 'σαι μια κυρία.
Γι' αυτό δε θέ- βρε γι' αυτό δε θέ-
γι' αυτό δε θέλω να ακοστεί
γι' αυτό δεν θέλω να ακοστεί
πως έχομε φιλία.

Μπερμπάντης ε- βρε, μπερμπάντης ε-
μπερμπάντης εγεννήθηκα
μπερμπάντης θα πεθάνω.
Κι ενώ μ' αρέ- βρε, κι ενώ μ' αρέ-
κι ενώ μ' αρέσει η μπερμπαντιά βρε
κι ενώ μ' αρέσει η μπερμπαντιά
τι πρέπει για να κάνω.

Όλα μου τα βρε, όλα μου τα
όλα μου τα παράτησα
μαχαίρια και καυγάδες.
Σαν αρχινή- βρε, σαν αρχινή-
σαν αρχινήσω τα παλιά
σαν αρχενήσω τα παλιά
θα κλάψουνε μαννάδες.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Στην επανεκτέλεση της Αλεξίου τη διασκευή έχει κάνει ο Γιάννης Κυριαζής. Η απόδοση με τις μικροδιαφορές που έχει:

Εγώ είμαι ενός μωρέν εγώ είμαι ενός
εγώ είμαι ενός μπερμπάντη γιος
και συ 'σαι μια κυρία.
Γι' αυτό δε θέ- μωρέ γι' αυτό δε θέ-
γι' αυτό δε θέλω να ακουστεί
γι' αυτό δε θέλω να ακουστεί
πως έχομε φιλία.

Μπερμπάντης ε-, μπερμπάντης ε-
μπερμπάντης εγεννήθηκα
μπερμπάντης θα πεθάνω.
Κι αφού μ' αρέ-, κι αφού μ' αρέ-
κι αφού μ' αρέσει η μπερμπαντιά αχ
κι αφού μ' αρέσει η μπερμπαντιά
τι πρέπει για να κάνω.

Όλα μου ταν, όλα μου τα
όλα μου τα παράτησα
μαχαίρια και καυγάδες.
Κι αν αρχινή- εχ, κι αν αρχινή-
κι αν αρχινήσω τα παλιά
κι αν αρχινήσω τα παλιά
θα κλάψουνε μαννάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου