Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Έφυγες

Σύνθεση:Χάρης Καλέας
Στίχοι:Δημήτρης Ιατρόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ
Κυκλοφορία:1981

Στίχοι

Πώς θα 'ναι η ζωή μου
τώρα πες μου, που 'χεις φύγει;
Πού να πάω εγώ;
άδειασε η νύχτα, πού να γείρω,
πού να ζεσταθώ;
Ποια γωνιά αυτή την ώρα
τώρα να σε κρύβει,
για να μη σε βρω;
Φύλλο η καρδιά μου, τρέμει,
γύρνα μη χαθώ.

Έφυγες και ζω με τη σκιά σου,
έφυγες κι η γη δε με χωρά.
Άσε με να ξαναρθώ κοντά σου
και πάρε με απ' αυτή την ερημιά.

Πώς θα 'ναι η ζωή μου
τώρα πες μου που 'χεις φύγει;
Πού να πάω εγώ;
Άδειασε η νύχτα, πού να γείρω,
πού να ζεσταθώ;
Όση και να είναι
να το ξέρεις θα 'ναι λίγη,
αν δεν είσ' εδώ.
Βόηθα μια καρδιά, καρδιά μου,
γύρνα μη χαθώ.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου